Az Infor LN informatikai környezete
A vállalti rendszer minden igényt kielégítő, de egyben gyors bevezetését szolgáló komplex informatikai platform az Infor OS. Ez több választható komponens együttese, amelyet egységes szemlélet és felhasználó környezet fog össze. A központi elem, maga az ERP, amely többféle platformon, Linuxon és Windows operációs rendszeren, választhatóan Oracle, vagy SQL Serveren futtatható.
A cég méretével együtt képes nőni, szabadon szétosztható komponensekkel, de akár nagyon kompakt is lehet az egyszerű üzemeltetés kedvéért, vagy felhőben is elérhető. A felhasználók HTML5-ös web felületen érik el a programokat, így mindenféle képernyő mérethez megtalálható a kézhez álló megoldás PDA-tól, targonca terminálon keresztül az irodai több monitoros munkahelyekig.
Az Infor LN tartalmaz bevált megoldást az összes folyamathoz
A felhasználót kiegészítő megoldások vehetik körbe az Infor ION alkalmazás integrációs platformon keresztül, úgy mint munkafolyamat szervezés, monitorozás, üzleti analízis, jelentéskészítő, mesterséges intelligencia megoldások. A mai felhasználói igényekhez hozzátartozik a kapcsolattartó programok könnyű hozzáférése, dokumentumok kezelése a szokásos programok elérésének testre szabása. Ezeket oldja meg az Infor Ming.le, amelyik az adatok kontextusának megfelelő felületet biztosít a napi munkához.
Ha a bevezetés, optimalizálási fázisában igények merülnek fel a könnyebb kezelhetőséggel kapcsolatban, akkor erre sem kell rögtön fejlesztéssel reagálni.
A jogosultságkezelővel, paraméterezővel a felületek leegyszerüsíthetők, a választható elemek csak a megengedett komponenseket mutatják, a vállalatmodellező jeleníti meg a lehetséges alternatív megoldásokat, programlépéseket.
Új belépők számára a vállalati modell lehet sorvezető a saját és mások munkájáról, követendő szabályokról. A cégek maguk alakíthatják a jelentések formátumát, adat tartalmát, továbbítási módját, egyedi, paraméterezett e-mail tartalmakat.
Teljeskörű vonalkód, RFID támogatás valósítható meg, a ki és bemeneti oldalon, hogy a hibalehetőség minimális legyen. Az adminisztrációs és fejlesztő eszközök a rendszerbe integrálva állnak rendelkezésre és adottak a jogosultságok az informatikusok számára.
A könnyű kezelhetőség és szabványos eszközök jelentik a felhasználói hatékonyságot ezért kiemelünk néhány ilyen tulajdonságot. A webes felület támogatja a nagyítás, kicsinyítés funkciókat, elhagyva elemeket a használhatóságot fenntartva.
Gyors szűrők, színekkel jelzett státuszok, kiemelések és egyedi megnevezések a gyors áttekintést, lényegre koncentrálást segítik a párhuzamosan több feladatot is ellátó alkalmazottak számára.
Termék, ügyfél, raktár, vagy egyéb képek jelennek meg a karbantartó oldalakon, a hibázást csökkentve. Lista megjelenítő oldalak fejrészébe nagyítható releváns diagrammok helyezhetők el.
A dokumentumkezelőbe adatrekordonként, szabadon tölthetők fel a böngészőből, vagy a háttérből fileok, tanúsítványok, projekt haladást követő anyagok és ez egyben a közös hozzáférést, rendszerezést is megoldja.