Üzemeltetés
Cégünk vállalja mind az általunk beüzemelt rendszerek üzemeltetését illetve üzemeltetéstámogatását, mind más rendszerintegrátor által beüzemelt rendszerek bevizsgálását, finomhangolását illetve üzemeltetésre, üzemeltetéstámogatásra átvételét. Szakértő kollégáink minden nap, a nap 24 órájában állnak a szerződéses ügyfeleink rendelkezésére, hogy elvégezzék az alábbi feladatokat a szerződésben rögzített feltételek, ügyfél és Kontron ITIL szabályzói illetve a szerződésben meghatározott és szigorúan kontrollált határidőknek megfelelően:
Üzemeltetés:
- beállítások módosítását megelőző konzultációs tevékenység biztosítása a tervezett módosítás hatásmechanizmusát ellenőrizendően (konzultáció)
- a rendszer beállításainak módosítása (változáskezelés – Change Management)
- felmerült hibák analizálása, kerülő megoldások javaslata, alkalmazása, illetve hiba elhárítása (incidens kezelés – Incident Management)
- visszatérő hibák analizálása, elhárítása (probléma kezelés – Problem Management, gyökérok azonosítás – Root Cause Management)
- eredeti és új verziók tesztelése, telepítése (kiadás kezelés – Release Management)
- távoli, titkosított csatornán keresztüli elérés révén, rendszer folyamatos felügyelete, jelentéskezelés (esemény felügyelet – Event Management)
- ügyfeleink rendszerében üzemelő eszközök nyilvántartása, adminisztrálása (konfiguráció kezelés – Configuration Management)