Az IT-infrastruktúra minden cég számára egy stratégiai fontosságú elem, amely összeköti a vállalkozását az ügyfelekkel és a beszállítókkal. Az üzleti siker érdekében a hálózat működését magas szinten kell fenntartani, miközben csökkenteni kell a költségeket és bővíteni a hálózatot a vállalkozás növekedésének ütemében.
A Kontron Cisco Gold Partnerként a legmagasabb szintű szolgáltatási minőséget nyújtja ügyfeleinek, legyen az mérnöki szolgáltatás vagy technikai információk. A Kontron által nyújtott Partner Support Szolgáltatás (PSS) segít az ügyfeleknek ezen célok elérésében az alábbi szolgáltatások biztosításával:
- megbízható technikai támogatás a Kontron Cisco mérnökeitől és szakértőitől
- előzetes hardvercsere, akár 4 óra alatt
- az operációs rendszer (OS) szoftverfrissítései
- hozzáférés az online adatforrásokhoz
- jogosultság a Cisco által biztosított információkhoz
Szakértői támogatás: a Kontron Cisco szakértői napi 24 órában, az év 365 napján állnak az ügyfelek rendelkezésére a PSS szolgáltatás keretében. Elérhető műszaki szolgáltatás előzetes hardvercserével, gyors válaszidővel, ideértve a helyszíni támogatási lehetőségeket is, továbbá a licencelt szolgáltatáskészlet legújabb operációs rendszeréhez való hozzáférést.
PSS Előnyök:
- Brandelt szolgáltatási megoldás, amely segít növelni a versenyképességét.
- A termék lefedettség ideje az ügyfél igénye szerint testre szabható.
- A skálázható support megoldások a mindenkori üzleti igényei szerint változtathatók.
- Megbízható tanácsadói szolgáltatás, amely csökkenti a működési kockázatokat az ügyfelek számára.
A Kontron a Cisco PSS szolgáltatás nyújtására minősített cég, az ügyfelek számára operatív támogatást biztosít az informatikai rendszerek üzemeltetésében. A Kontron a PSS szolgáltatást a Cisco-val szorosan együttműködve biztosítja.
A PSS jelentősen egyszerűsíti az ügyfelek számára az üzemeltetést és a hibák kezelését, mivel itt az ügyfél mentesül a Cisco-val történő közvetlen ügyintézéstől, csak a PSS partner felé kell bejelenteni a hibát.
A PSS szolgáltatás tartalma
Hardver támogatás
A Kontron 0-24 órában fogadja a bejelentéseket, melyeket Cisco mérnökei és szakértői kezelnek, így a problémákat gyorsabban oldhatja meg. Az ügyfelek kiválaszthatják a megfelelő hardvercsere idejét pl.:4 óra, 6 óra, NBD (következő munkanapi csereeszköz), valamint letölthetik az operációs rendszer szoftverfrissítéseit a Cisco támogatási webhelyéről.
Cisco digitális támogatás
Személyre szabott webes és mobil támogatása lehetővé teszi a modellspecifikus tartalmak megtekintését, a szoftverek letöltését, az automatikus eszközökhöz történő hozzáférést, a fórumokhoz való csatlakozást és a támogatási esetek kezelését.
Intelligens képességek
Az ügyfelek ellenőrizhetik a Cisco eszközkészletét, a termék életciklusát és a szerződések állapotát, továbbá megtekinthetik a hálózataikhoz kapcsolódó riasztásokat és jelentéseket.
Az IT rendszerek állandó magas szintű támogatásához mindig ügyeljen arra, hogy az eszközök folyamatosan legyenek lefedve PSS szolgáltatással! Ennek ellenőrzésében és kezelésében a Kontron segítséget nyújt.