Az Infor első blogsorozata a 2019-es Infor Customer Excellence Awards nyerteseit állítja reflektorfénybe és osztja meg a sikertörténeteiket.
A Miller Industries társ-vezérigazgatója, Will Miller az Infor vezérigazgatójával, Rod Johnsonnal beszélgetett az Inforum 2019 színpadán.
„Teljes kultúraváltás volt.” Amikor a Miller Industries 2018. szeptemberében bevezette a Birst megoldást, Will Miller a vállalat társ-vezérigazgatója azt mondta: “Ez volt az első alkalom, hogy nem kellett a számviteli osztályra mennem, hogy információt kapjak. Könnyedén elérhető volt számomra is. Pontos, élő információ, minden nap. Ez valóban segített átalakítani az üzletet.”
A Miller Industries nemrégiben elnyerte az Infor Customer Excellence Award 2019-es díját a technológia és üzleti intelligencia/elemzés kategóriában. A díjat minden évben olyan ügyfeleknek ítélik oda, akik innovációt és kivételes eredményeket érnek el az Infor megoldásaival. Nyolc nyertest hirdettek ki az Inforum 2019, az Infor éves ügyfélkonferenciájának keretén belül. A Miller Industries az Infor OS és az Infor Birst gyors és hatékony telepítéséért érdemelte ki a díjat, mellyel 40%-kal csökkentette a fennálló számlák számát és 80%-kal rövidítette le a költségvetés-tervezési időt.
A Miller Industries a világ legnagyobb vontatókocsik és mentőberendezések teljes skáláját gyártó vállalata. A székhelye a Tennessee állambeli Ooltewah-ban található, három gyártóüzemmel rendelkezik az Egyesült Államokban, eggyel Angliában és eggyel Franciaországban. Az autószállítók és a könnyű vontatás mellett termékskálája, akár 20 tonna szállítására is képes járműveket, valamint 100 tonna gémkapacitással rendelkező nagy teherbírású mentőegységeket is tartalmaz.
A Miller Industries több, mint 20 éve támaszkodik az Infor LN vállalatirányítási szoftverre a teljes körű műveletek kezeléséhez, beleértve az adatelemzést is. De ahogy a vállalat nőtt, a riportolási képességek akadályokba ütköztek. Az üzletmenet irányításához szükséges adatokat több helyen, több rendszeren belül tárolták, illetve ezeket az adatokat a különböző részlegek és személyzet tartotta karban. Információs silók alakultak ki, amelyek gyakran korábbi ismereteket igényeltek annak megértéséhez, hogyan hasonlíthatók össze évről évre az adatok.
Változó igények
Elérkezett a változtatás ideje. Az első lépésben a feladat az adattáblák felépítésének részletes megértése, az információk eléréséhez és frissítéséhez való jogosultságok, illetve az információk tárolási helyének feltérképezése volt. Ezután egy fejlett megoldásra volt szükség, hogy a felhasználók jobban kommunikálhassanak egymással, megosztva a konzisztens adatokat. A Miller Industries az Infor Birst riportkészítő és elemző eszközhöz fordult, amely az Infor Operating Service (IOS) segítségével integrálható az Infor LN megoldással.
A Miller Industries vállalat számviteli és informatikai részlegei megbeszéléseket tartottak az egyes részlegvezetőkkel a legfontosabb figyelemmel kísérendő adatelemek meghatározásához. Ezek a felderítési munkamenetek a legfontosabb információkat könnyen használható formátumban biztosító irányítópultok létrehozásához vezettek, melyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy összehasonlítás céljából hozzáférjenek a historikus adatokhoz.
A tervet fázisokra osztották, a munka kezelhetősége érdekében, valamint, hogy a csapatok gyorsan láthassák az eredményeket. Az irányítópultok első csoportja a havi bevételeket, a követelések egyenlegét és a nyitott beszerzési rendeléseket figyelte. A tervezést és a formázást addig módosították, amíg az irányítópult nem biztosította felhasználóbarát formátumban a kritikus információkat a vezérigazgató számára.
“Ez egy teljes kultúraváltás volt” – mondta Miller. “Hirtelen olyan információkkal rendelkeztem, amelyekkel senki más nem és sokkal gyorsabban, mint korábban ők. És ha már az adoptációs arányról beszélünk, amikor elkezdtem a csúcson használni a Birst megoldást, és képernyőképeket készíteni, amiket elküldtem az értékesítési és a gyártási személyzetnek, az operatív csapatnak, nagyon hamar ők is igényt tartottak az alkalmazás használatára, hogy ők is megkaphassák azokat az információkat, amelyekkel én rendelkeztem.”
Az irányítópultok hierarchiája “lépcsőzetes” megközelítést alkalmaz. A vezérigazgató a legmagasabb szinten látja az irányítópultot. Az alsóbb rétegbeli vezetők ugyanazon adatok alapján látják az irányítópultokat, de egyes hozzáférések szűrtek vagy korlátozottak a vezető részlegétől és szerepkörétől függően. Ez a módszer lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a felelősségi körükhöz kapcsolódó információkat áttekintsék miközben az igazgatótanácstagjai által fő teljesítménymutatóként (KPI-ként) azonosított metrikákra összpontosítanak.
A második fázis négy további irányítópultból állt, amelyek figyelték a készletszinteket, a bér/fizetés költségeket, a bruttó árrést és az értékesítési rendelési tevékenységet. További irányítópultokat hoztak létre, hogy terméktípusonként részletesebben megismerhessék az ügyfélprofilokat a korábbi értékesítések alapján.
Kevesebb mint egy év alatt összesen 14 irányítópultot helyeztek üzembe, megváltoztatva a Miller Industries adatfelhasználási szokásait.a
Lenyűgöző eredmények
A Miller Industries jelentése szerint az információk részletes vizsgálatának lehetősége 80% -kal csökkentette a szükséges bevétel kiszámításának idejét a korábbi évekhez képest, amikor a Birst nem volt elérhető.
A Birst mintegy 80% -kal csökkentette a különböző vezetői szintű és vezető számviteli alkalmazottak kérdéseit. Azok az információk, amelyeket korábban csak az adatstruktúra magas szintű ismeretének birtokában lehetett elérni, most közvetlenül elérhetővé váltak a vezetőség tagjai számára. A késedelmes követelések egyenlege körülbelül 40%-kal csökkent, mivel az ügyfelek lejárt egyenlegei jobban átláthatók voltak és ezáltal csökkent az ahhoz szükséges idő, hogy ezeket az információkat a vezetés rendelkezésére bocsássák.
“A valós idejű információk most már elérhetők a Birst felhasználói számára, és több idő áll rendelkezésre az értéknövelt projektek elvégzésére, lehetővé téve számunkra, hogy más frissítésekkel és azok megvalósításával adminisztratív létszámbővítés nélkül haladjunk előre.” – mondta Miller az Inforum 2019 ügyfélpaneljén.
A szűrők használata lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy meghatározott részleteket célozzanak meg, és a kivételekre összpontosítsanak, ahelyett, hogy időt töltenének az adatok közötti keresgéléssel a konkrét részletek elérése és a kivételek azonosítása érdekében. A Miller Industries két forgalmazóval is együttműködik az éves és múltbeli vásárlások, nyitott megrendelések és késedelmes követelések egyenlegével kapcsolatos információmegosztás tesztelésében. Ez lehetővé teszi a forgalmazók számára, hogy figyelemmel kísérjék számláikat, és jobb stratégiai döntéseket hozzanak.
“A Birst lehetővé tette számunkra, hogy terhet vegyünk el a felső szintű személyzetünktől, ezért úgy döntöttünk, hogy az Inforral folytatjuk az utat” – mondta Miller. “Az Infor CloudSuite Automotive-val a több-bérlős felhőre költözünk, és a jövő év első negyedévében tervezzük élesíteni.”