Távmunka app

Hatékony és automatizált megfelelés a távmunka szabályozásnak

A távmunka, vagy ahogy a legtöbben hívják home office továbbra is nagy népszerűségnek örvend mind a munkavállalók, mind pedig a munkáltatók körében. A törvényi szabályozás miatt azonban számos adminisztratív teher hárul a munkáltatóra az otthoni vagy hibrid munkavégzés biztosításával kapcsolatban. A Kontron Távmunka alkalmazása automatizálja a részleges vagy teljes távmunka megállapodás megkötésének, az otthoni munkakörnyezet ellenőrzésének és adminisztrációjának folyamatát.

Szeretné Ön is cégénél automatizálni a távmunkával kapcsolatos feladatokat és maximálisan megfelelni a törvényi előírásoknak?

Töltse ki adatlapunkat, és kérje díjmentes demónkat!

Az Ön cégénél megtörténtek a következő lépések a távmunkával kapcsolatban:

  • Rögzítették alkalmazottanként a távmunkában tölthető napok számát?
  • Rögzítették alkalmazottanként a távmunka pontos helyét?
  • Elfogadták a munkavállalók az otthoni munkavégzés feltételeit?
  • Megtörtént a munkaszerződések távmunkára vonatkozó résszel történő kiegészítése?
  • Rendszeresen ellenőrzik minden egyes munkavállaló otthoni munkafeltételeinek teljesülését?

Cégvezetőként vagy HR vezetőként már biztosan szembesült a problémával és ennek adminisztratív terhével. A Kontron Hungary Kft.-nél is közel 400 munkavállaló dolgozik Magyarországon, így számunkra is fejtörést okozott, hogy feleljünk meg úgy a törvények, hogy nem veszi el az ezzel kapcsolatos adatrögzítés és ellenőrzés egy kollegánk munkaidejének jelentős részét.

A Kontron fejlesztői csapata a törvényi szabályozásnak való megfelelés érdekében egy olyan alkalmazást fejlesztett, amivel a távmunkára vonatkozó egyeztetési, megállapodási, ellenőrzési és  adminisztrációs feladatok leegyszerűsödnek, felgyorsulnak és automatizáltá válnak. Az applikáció segítségével biztosítható a törvényi megfelelés és jelentős költségeket takaríthatók meg a manuális adminisztratív terhek csökkenésével.

Loading

Mit is tud a Kontron Távmunka App?

  • A nyilatkozó űrlapon keresztül minden munkavállaló elkészítheti távmunkára vonatkozó igénylését, amely tartalmazza a távmunka napok számát, napjait, illetve azon helyszíneket ahol távmunka végzés történni fog. Az adatok rögzítése mellett az űrlapon egy nyilatkozat kitöltése is szükséges, amely a távmunka végzés helyszínének megfelelőségéről szól.
  • A kitöltött űrlap alapján az adatok SharePoint Online listákba kerülnek mentésre, melyekhez minden esetben csak a nyilatkozó, a felettese, és a kijelölt adminisztrátorok (HR, munkaügy tagjai például) férnek hozzá.
  • Szintén az igénylést követően generálásra kerül egy nyilatkozat dokumentum is, mely a munkaszerződések mellékleteként is felhasználható, tartalmazza a munkavállaló nyilatkozatát a helyszín(ek) megfelelőségéről.
  • Rögzítés után a közvetlen felettes jóváhagyási feladatot és emailt kap, melyből megnyitható a jóváhagyó űrlap, ahol a nyilatkozat adatai kerülnek megjelenítésre. A felettes elutasíthatja vagy jóváhagyhatja az igényt, különböző szabályok mentén (pl. nem lehet jóváhagyni, amennyiben a nyilatkozat Nem választ is tartalmaz a megfelelőségi kérdésekre)
  • A döntésről emailt értesítést küld a rendszer az igénylőnek, és az egyéb érintetteknek.
  • SharePoint Online felületen keresztül kereshető formában elérhetőek a nyilatkozat adatok, minden felhasználó számára azok, melyekhez jogosultsággal rendelkezik.
  • A lejáró megállapodások megújítása és az új munkavállalók megállapodásai automatizáltan kezelhetők.

A távmunka app Power Platform és SharePoint Online technológiákra építve az alábbiak mentén nyújt megoldást a távmunka nyilatkozatok kitöltésére, jóváhagyására és adminisztrálására:

  • egyedi (Power Apps) felületeken keresztül támogatja az adat rögzítést, nyilatkozat kitöltést, jóváhagyást,
  • automatizált folyamattal támogatja a nyilatkozatok jóváhagyását,
  • szintén automatikusan elkészíti a nyilatkozatokat dokumentum formájában is, mely azonnal felhasználható akár munkaszerződés mellékletként,
  • kereshető, státuszokkal kezelt listákban tárolja az adatokat és dokumentumokat, melyekhez csak a megfelelő jogosultságokkal enged hozzáférést.

A Kontron további megoldásaival a HR terület munkája támogatható például az alábbi területeken is:

  • beléptetés, kiléptetés folyamata,
  • munkatárs dosszié kezelés,
    (dokumentumok, folyamatok, képzés, visszajelzés, teljesítményértékelés)
  • képzés, esemény regisztráció,
  • utazás/távollét rögzítés, jóváhagyás.
Scroll to Top