Az SAP
teljes portfóliója
egy fedél alatt

SAP Service Cloud – munkavállalói folyamatok automatizálása a Kontron támogatásával

Kihívások

Egy bizonyos aspektusból a munkavállalók is ügyfélnek számítanak. Az Ön munkavállalói ügyfélként nap mint nap találkoznak különböző cégek ügyfélszolgálataival, és a kiszolgálás minőségével kapcsolatos elvárásaik egyre magasabbak. Ugyanazt a színvonalat és felhasználói élményt várják el a saját munkahelyükön, amikor egy belső részleggel, például a HR-vel vagy a beszerzéssel dolgoznak együtt.

Az ilyen részlegek ügyintézőit valósággal maga alá temeti a megosztott postafiókjukba érkező e-mailek áradata. Az egyes ügyek státuszának nyomon követése szinte lehetetlen, így információk vesznek el, ami elégedetlenséget okoz az ügyfelek – jelen esetben a belső munkatársak – körében.

Megoldás

SAP Service Cloud alapfunkciók szolgáltatás ügyintézői konzollal

Az SAP Service Cloud az egyik legnépszerűbb megoldás az SAP C/4HANA csomagban. Többcsatornás megoldásként egységes eszközt és ügyintézői élményt nyújt minden interakciós csatornán, beleértve az e-mailt, az internetet és a telefont (CTI).

Az ügyintéző különböző típusú (manuálisan kezdeményezett, illetve a bejövő e- mailek vagy az önkiszolgáló portál üzenetei által automatikusan létrejött) jegyeket kezelhet a rendszerben, a továbbítási és eszkalációs szabályokkal pedig biztosíthatja, hogy az ügyek és jegyek mindig időben eljussanak a megfelelő személyhez. Az ügyintézők a maximális hatékonyság érdekében egyetlen helyen tekinthetik meg a kommunikációs előzményeket, a rendszer pedig figyelmezteti őket a lejáró SLA-határidőkre is.

A rendszerben nyomon követheti az ügyfélszolgálat teljesítményét előre konfigurált irányítópultokon, és előre konfigurált jelentések segítségével pedig nyomon követheti a válaszidőket, a kezelési időket, a prioritásokat és az eszkalációs trendeket.

Kontron / Küldetésünk

Mi, a Kontron , az IT-partner, a csapat, az egyének vagyunk, akik a jelen és a jövő mindannyiunk előtt álló változásaira és
elvárásaira a legjobb megoldásokkal vagyunk felvértezve. Folyamatos fejlődéssel, fenntartható és környezettudatos módon, modern és megbízható válaszokkal támogatjuk Partnereinket üzleti céljaik
elérésében. Hiszünk a minőség örök értékében, töretlen szolgáltatásfejlesztési igényünket Ügyfeleink elégedettsége és az IT-szakma változatossága inspirálja. Mi, a Kontron -ben mindig a legjobbak akarunk lenni!

SAP Gold Partner 2021

Az integrációs lehetőségeknek köszönhetően könnyen hozzáférhet a valós idejű háttérrendszerbeli információkhoz, amelyekre szüksége van ahhoz, hogy mindig a lehető legjobb ügyfélszolgálati döntést hozhassa meg. A munkavállalói adatok konzisztenciája érdekében szinkronizálhatja az adatokat például az SAP ERP, S/4HANA vagy SuccessFactors rendszerek, vagy akár külső rendszerek és az SAP Service Cloud között.

A megoldó csapatoknak most minden eddiginél nagyobb rugalmasságra van szükségük a távmunka terén. Az SAP Service Cloud mobileszköz-centrikus megoldás, amely beágyazott mobilalkalmazást tartalmaz, így az ügyintézők tetszés szerinti eszközön dolgozhatnak, bárhol és bármikor.

SERVICE AGENT CONSOLE BŐVÍTMÉNY

Az Agent Desktop kiegészítő megoldás teszi lehetővé az ügyfélszolgálati ügyintézők számára, hogy a többcsatornás működés mellett hatékonyan végezhessék a munkájukat. A bejelentők beazonosítása, a bejelentői információk megjelenítése, a korábbi interakciók története, a releváns tudásbázis cikkek, és jegy létrehozás egy felületen jelenik meg az ügyintéző számára.

Kiegészítő megoldás

Önkiszolgáló portál az SAP Business Technology Platform (BTP) segítségével

Kínáljon munkavállalóinak saját arculatú önkiszolgáló portált, amely lehetővé teszi számukra, hogy teljes mértékben a kezükbe vegyék az ügyintézést. A munkavállalók új jegyeket hozhatnak létre mellékletekkel, nyomon követhetik a meglévő jegyek állapotát, és kommunikálhatnak a megoldó csapatok ügyintézőivel. A tudásbázis-integrációnak köszönhetően a munkavállalók saját maguk oldhatják meg a felmerülő problémákat, Ön pedig csökkentheti a beérkező kérések számát.

Egyéb ügyfélélmény – Megoldások az SAP-től

Az SAP Service Cloud az SAP Customer Experience megoldások része. Az SAP emellett egyéb marketing- és értékesítési megoldásokat is kínál.

Az SAP Sales Cloud egy olyan, az értékesítési folyamatok optimalizálására szolgáló automatizálási eszközt ad az értékesítők kezébe, amely a teljes értékesítési ciklust támogatja. A háttérrendszer-integrációnak, valamint az elemzési és tervezési funkcióknak köszönhetően hatékonyan kezelhetik az érdeklődők és vevők adatait, a kapcsolódó tevékenységeket, a lead-eket, a lehetőségeket, az árajánlatokat, a megrendeléseket és a szerződéseket. A Sales Cloud kiegészítő megoldásaként az SAP CPQ (Configure, Price, and Quote) azt is lehetővé teszi az értékesítési felhasználók számára, hogy konfigurálható termékekkel, könnyedén készítsenek árajánlatokat.

A Marketing Cloud egy összetett marketingeszköz, amely segít a marketingszakembereknek megérteni a potenciális és meglévő ügyfelekről gyűjtött összes hasznos adatot, valós idejű szándékaikat és érdeklődési köreiket, azonnali ügyfélélményt nyújtva az ügyfelek elégedettségének és hűségének növelése érdekében. Könnyedén és rugalmasan szegmentálhat és indíthat automatizált, dinamikus kampányokat különböző csatornákon, például e-mailben, mobilon vagy a közösségi médiában.

Miért válassza a Kontron -t az SAP service cloud implementációjához?

A LEGNAGYOBB HAZAI
SAP- PARTNEREK EGYIKE VAGYUNK.
MI RENDELKEZÜNK A
LEGTÖBB TAPASZTALATTAL
AZ SAP SERVICE CLOUD
IMPLEMENTÁCIÓJA TERÉN.
AZ ÜGYFÉLÉLMÉNY TERÜLETÉN SZERZETT SZAKÉRTELMÜNK MELLETT SAP-ÜZLETÁGUNKBAN TÖBB MINT 80 TANÁCSADÓ ÉS FEJLESZTŐ SEGÍTI A MÁS SAP-TERMÉKEKKEL, PÉLDÁUL AZ S/4HANA RENDSZERREL VALÓ INTEGRÁCIÓT.
AZ IMPLEMENTÁCIÓT VÉGZŐ CSAPATUNK PONTOSAN FELMÉRI AZ ÖN IGÉNYEIT, ÉS TANÁCSADÁSSAL SEGÍTI A MUNKÁT, HOGY A MEGOLDÁS BEVEZETÉSE A LEHETŐ LEGHATÉKONYABBAN TÖRTÉNJEN.
SAP Service Cloud – munkavállalói folyamatok automatizálása a Kontron támogatásával - monitor
HR jegy-kezelési sikertörténetünk
az SAP Service Clouddal

A vállalatról: Közép-Kelet-Európa piacvezető integrált olaj-, gáz- és petrolkémiai csoportja, amely 4 országban működik, magyarországi székhellyel.

Projekt: A projekt célja egy olyan komplex ügykezelő eszköz bevezetése volt a HR osztály számára, amely megkönnyíti a közel 26 000 alkalmazott igényeinek kezelését. A bevezetett SAP Service Cloud rendszer az SAP HCM-hez lett integrálva. A felhasználók kollaborálhatnak egymással, kezelhetik a különböző csatornákon, például e-mailben, önkiszolgáló portálon és telefonon (CTI) érkező jegyeket, és mind ehhez aljegyeket, SLA-kat, sablonokat és egyéb funkciókat is használhatnak.

Az SAP Service Cloud (HR ügykezelő rendszer) implementációja:

  • 140 felhasználó Magyarországon
  • Időtartam: 12 hónap

További információért, forduljon hozzánk bizalommal!

Loading
Scroll to Top