A Kontron -nál fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleinktől rendszeres visszajelzést kérjünk, és tájékozódjunk azzal kapcsolatban, hogy melyek azok a területek, ahol fejlődésre van szükség, hiszen tanuló szervezetként tekintünk magunkra.

Szerettük volna megtudni, hogy milyen fogalmak, értékek kapcsolódnak a Kontron Hungary Kft.-hez, ügyfeleink mennyire voltak elégedettek a szolgáltatásainkkal az elmúlt időszakban. Cégünk ezért egy anonim ügyfél-elégedettségi kutatás lebonyolítására kérte fel az Ipsos Zrt.-t, amely mélyinterjúk segítségével tárta fel, hogy mit gondolnak rólunk azok, akik a legfontosabbak számunkra.

A kutatás eredményei alapján legfőbb értékeink

Rugalmasság

Az ügyfelek igényeihez, a projekt során változó körülményekhez való maximális alkalmazkodás, a megrendelő igényeinek szem előtt tartása, elfogadva a bürokráciából eredő lassúságot/fennakadásokat.

„A rugalmasság ugrik be egyből [a Kontron Consultingról]. Az igényeinkhez teljes mértékben tudnak igazodni: ha van valami olyan megkötés, ami valami látszólag értelmetlen szabályból adódik – gondolok a multi- és mamutvállalatságunkból eredő rugalmatlanságunkra – akkor ők ezt maximálisan tudják akceptálni.”

Szakértelem

A Kontron Hungary szakembergárdájának tudása kiemelkedő. A megkérdezett ügyfelek nagy többsége pozitívan nyilatkozott a munkatársak szakmai felkészültségéről. A Kontron nagy hangsúlyt fektet a kiválasztás folyamatára, valamint a kollégák folyamatos képzésére, hogy mindinkább követni tudják az IT területen különösen gyorsan változó trendeket és technológiai újdonságokat.

„Eléggé naprakészen tartják a tudásukat, ez náluk nagy érték. Igyekeznek olyan embereket kiválasztani, akik alkalmasak a feladatra, és ezt érzem is a közös munka során.”

Megbízhatóság

Az ügyfelek döntő többsége nem csalódott még a Kontron Hungary-ben, nyugodt szívvel választanák újra a szolgáltatót

„Csak azt vállalják el, ami a profiljukba illik. Ez azért pozitív, mert találkozom olyan cégekkel nap mint nap, akik azt mondják, hogy ők mindent tudnak, aztán, mikor arra kerül a sor, kiderül, hogy azt éppen mégsem tudják.”

Stabilitás

Az ügyfélmenedzserek, mérnökök személyének állandósága hatékonyan járul hozzá a megrendelők kényelem-érzetéhez.

„A szakemberek jól képzettek és korrektek, a kereskedői réteg abszolút megértő és tisztában van azzal, hogy mi az igényünk. ”

A megkérdezett ügyfelek tapasztalatai alapján a Kontron nagyon jól teljesít a következő területeken:

  • Ügyfélmenedzserek szakértelme és hozzáállása
  • Mérnökcsapat szakértelme, hitelessége
  • Alkalmazkodás a szerződésben foglaltaktól való eltéréshez
  • Projekt lezárása, elszámolás

Szívesen várjuk az Ön véleményét is! Kérjük, mondja el nekünk visszajelzését, tapasztalatait, hogy fejlődhessünk!

Leave a Comment

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Scroll to Top