A Kontron Magyarország ismét bővítette Cisco minősítéseit, a Webex Contact Center specializáció megszerzésével, amivel az országban egyedüliként büszkélkedhet.

A Webex® Contact Center teljesen felhő alapú, szolgáltatásként elérhető omni-channel megoldás, amit elsősorban kis és közepes vállalatoknak ajánlunk.
A vadonatúj Webex Contact Center az általuk preferált csatornán – legyen az hang, chat, vagy e-mail – adja meg az ügyfeleknek a szükséges válaszokat, mindezt kivételes gyorsasággal és pontossággal.

Alkalmas hagyományos Call Center kiváltására, vagy új rendszer kialakításakor, ahol semmilyen hardware vásárlására, üzemeltetésére nincs szükség, a teljes rendszer – beleértve a PSTN kapcsolatot – a felhőben működik. Ezáltal egy könnyen, olcsón üzemeltethető rendszert kap az ügyfél, amit felhasználó szinten lehet aktiválni, licenszelni, előfizetéses modell alapján. Az előfizetés dinamikusan változtatható, a mindenkori felhasználáshoz igazítva.

Az ügyintézők webes felületen jelentkeznek be, a híváshoz használhatnak softphone-t, asztali telefont, vagy akár a mobiltelefonjukat is.
A Call Center része a hívásrögzítés, Reporting és Analyzer, valamint különféle modulokkal, szolgáltatásokkal egészíthető ki, mint. pl. Chat /E-mail Virtual agent (Bot), kimenőkampány-menedzsment, CRM integráció, Webex Workforce Optimization és Workforce Management, Webex Experience Management.

Kérdéseket intézhet, észrevételeket küldhet a Kontron szakértőinek, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot!

Scroll to Top