Számtalan UC megoldás létezik, azonban szakmai oldalról igazi kihívást azok jelentenek, amelyekben a komponensek kombinációja végül kiad egy olyan megoldást, amelyre mind a gyártó, mind a kivitelező mérnök, valamint – végül, de nem utolsó sorban – az Ügyfél is büszke lehet.
A Cisconál a portfólión szerepel a telefónia, a videó konferencia és contactcenter megoldás is. Ezeket összegyúrva egy ritka mixtúra jön létre, a Remote Expert megoldás.

A Remote Expert segítségével a manapság annyiszor elhangzó digitalizáció válhat valósággá.

Képzeljük el a jövő bank fiókját, úgy hogy kihúzzuk azokat a dolgokat a listáról, melyeket nem szeretünk egy bank fiókban. Ilyen a sorban állás, vagy ilyen amikor az általunk kívánt művelet nem, vagy csak részben végezhető el egy fiókban. A Remote Expert lehetőséget ad arra, hogy egy fiókban olyan kioszkok kerüljenek kihelyezésre, ahol az ügyfelek mindegyike azt érezheti, hogy a Bank kiemelt ügyfélként kezeli. A kioszknál az ügyfél, bankkártyájának használatával azonosítja magát és a terminál képernyőjén megjelenik a személyes ügyintézője, aki az agent desktopján látja az ügyfél összes idevontkozó adatát és azonnal kezdhetik is a kívánt tranzakciót. A kapcsolat a videó miatt személyessé válik, így mind az ügyfél, mind pedig a Bank, azt kapja, amit akar. Elégedett ügyfelet!

A Remote Expertnek nem csak kiosk megoldása, hanem mobil változata is létezik. A mobil megoldás ebben az esetben nem csak azt jelenti, hogy IOS, vagy Android telefonunkon elérhető a szolgáltatás, hanem akár a web bank oldalába is integrálható, így a számítógépünk, vagy a tabletünk előtt ülve is ugyanazt a szolgáltatást kaphatjuk, mint a fiókban. Személyes kapcsolatot, gyors és hatékony ügyintézést.

A fent leírtak csak az egyik terület melyen innovatív megoldásként alkalmazható a Remote Expert. A további lehetőségekért, keressen bennünket!

Kérdéseket intézhet, észrevételeket küldhet a Kontron szakértőinek, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot!

Leave a Comment

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Scroll to Top