Az SAP Hybris Marketing a Hybris rendszerkomponensek közül az a rendszer, amelyik segít a vállalatoknak abban, hogy jobban megértsék ügyfeleiket, és hatékonyabb kapcsolatot teremtsenek velük az összes jelenkori kommunikációs csatornát kihasználva.
Az offline (például egy összekapcsolt CRM-rendszerből) és online elérhető ügyféladatok nyomon követésével és azok kombinációjával olyan ismereteket és dinamikus ún. 360 fokos ügyfélprofilokat hozhatnak létre, amelyek segítségével hatékonyabb, átláthatóbb és személyre szabható ügyfélkapcsolati rendszert tudnak kiépíteni – növelve ezzel a partner kapcsolatokért felelős munkatársaik és – nem utolsósorban – az ügyfeleik elégedettségét.
Ez a digitális marketing platform együttműködik az SAP HANA rendszerrel és az SAP Hybris Commerce-rel. Az SAP Hybris CRM és a viselkedés alapú marketing-elemzéssel foglalkozó Hybris Marketing minden szükséges eszközt megad a jó vevői célközönség beazonosítására és a marketing tevékenység megtervezésére.
Az SAP Hybris Marketing segítségével a webhelyek hatékonyságának, az azokat látogató potenciális, vagy a már létező ügyfelek ’látogatói viselkedésének’ és a befektetés megtérülési mutatók (ROI return of investment) adatainak alapján irányíthatja/tervezheti meg a cég a marketing erőforrásait. A valós idejű adatok és a személyre szabható elemzések lehetővé teszik, hogy gyorsan azonosítsák az új üzleti lehetőségeket és minél előbb reagáljanak azokra, lehetővé téve számunkra, hogy egyedi vevői ajánlatokat adjanak és megállapodásokat kössenek, akár nagyobb számú vevő kört érintően is a szegmentált ügyféladatok egyetlen nézetbe történő összevonásával és feldolgozásával. A rendszer segítségével könnyű meghatározni az értékesítési szándékokat és motivációkat, felfedezni a rejtett trendeket és összefüggéseket, fokozni a felhasználói élményeket az ’ügyfélutazás’ (customer journey: az ügyfél élményeinek, tevékenységeinek sorozata, ahogy kapcsolatba lép egy kereskedő céggel és a termékeivel) során szinte az összes ma működő kommunikációs csatornán (okos telefonok, táblagépek, közösségi média, kereső felületek stb.) keresztül.
Az SAP Hybris főbb jellemzői:
- Rendelkezik a rendszer a sikeres, átfogó marketing kampányokhoz elengedhetetlen ún. multi-channel támogatással: Többek között SMS, SM, személyre szabott kereskedelem, érdeklődések ajánlatok kezelése, keresőoptimalizálás (SEO= Search Engine Optmization) és keresőhirdetés (PPC= Pay Per Click, vagyis kattintás alapú fizetés) kezelése.
- Fejlett elemzési lehetőségek a rugalmas kereskedelmi jelentésekhez.
- Kereskedelmi vezetők számára egy külön felület (dashboard) a valós idejű betekintésre a teljes marketing tevékenységgel kapcsolatban.
- Felhasználóbarát analitikai alkalmazások marketingszakértők számára: Vezető irányítópult, Viselkedéselemzés, Whitespace Analytics (webdesignban a negatív vagy üres teret területeinek elemzése) Ügyfél utazás betekintés, Sentiment Engagement(a Sentiment Engagement lehetővé teszi a belső vagy külső csatornákból begyűjtött adatok szűrését, elemzését és feldolgozását) és Marketing naptár.
- Az SAP BusinessObjects Cloud integrációja intuitív vizualizációt biztosít az irányítópultok és a storyboards segítségével.
- Nagy tömegű adatok kezelésére alkalmas szegmentálási eszköz, amely lehetővé teszi az ügyféladatok elemzését és dinamikus ügyfél profilok létrehozását.
- Célzott, releváns, következetes ajánlatok és üzenetek küldése a legkülönfélébb kommunikációs csatornákon keresztül.
- Automatizált trigger-alapú kampányok, amelyek rögzítik az ügyfelek reakcióit és reagálnak is azokra.
- Programozható pontozási szabályok, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek interakcióinak nyomon követését és értékelését.
- Készítsen, oktasson és tartson fenn prediktív KPI-számításokat minden egyes ügyfél számára.
- Az ’ügyfélutazás’ betekintést nyújt a legáltalánosabb vásárlási útvonalak valós idejű megtekintéséhez.
Az SAP Hybris nyújtotta előnyök egy kereskedő cég számára:
- Növeli a bevételeket, az ügyfelek elégedettségét és a megtérülést, és segít mélyebben megérteni az ügyfél tapasztalatokat, vásárlási élményeket (customer journey).
- A prediktív, fejlett elemzések segítenek a megfelelő közönségre összpontosítani és megszüntetni, vagy csökkenteni a felesleges marketing kiadásokat
- Elérhetők az azonnali ügyfél-tapasztalatok és reakciók az összes kommunikációs csatornán valós idejű betekintések és összefüggések alapján
- Javítja a valós idejű adatokon és betekintéseken alapuló kampány válaszidejét
- Lehetővé teszi a személyre szabható elemzéseket használó kereskedők számára az adatok elemzését és gyűjtését, valamint mélyebb betekintést nyerhetnek ügyfeleik vásárlási motivációiról, szándékairól és magatartásáról
Mit jelent ez a marketingesek számára?
- A potenciális és a már meglévő ügyfelek beazonosítása és megcélzása a legmagasabb vásárlási hajlandóság eléréséhez.
- Testre szabhatja az ügyfelek számára a marketingtartalmakat azok profilja, vásárlási trendjei, kampányai, tevékenységei és valós idejű adatai alapján.
- A közösségi médiák használatával elérhetők a potenciális és a már meglévő ügyfelek
- Optimalizálhatja a kampányait az azonnali ügyfélreakciókra és a dinamikus változtatásokra.
- Pontosítsa a potenciális ügyfelekre történő célzást a rendszer adta predikciós képességekkel.
Általánosságban a kereskedők számára az SAP Hybris Marketing által nyújtott eszközök és a részletes ügyféladat tartalom lehetővé teszi, hogy a hatékony szegmentálás révén ténylegesen a legjobb ügyfeleket célozzák meg és olyan kampányokat és tartalmakat kínáljanak nekik, amelyek személyesen kapcsolódnak hozzájuk. Ez nem csak azt jelenti, hogy ezzel megalapozza azt, hogy a marketing üzenet célba érjen és a kívánt eredményt hozza, hanem lehetővé teszi, hogy erősebb kapcsolatot építsen ki a cég az ügyfeleivel, közvetlenebb módon kapcsolódjon azokhoz, megtartsa bennük a céghez és annak termékeihez, szolgáltatásaihoz való kötődésüket, elkötelezettségüket.
Kérdéseket intézhet, észrevételeket küldhet a Kontron szakértőinek, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot!