Kollaborációs platform üzemeltetése
Földi, illetve felhős szolgáltatások esetében SharePoint, OneDrive és Teams platformok üzemeltetésében és üzemeltetés támogatásában segítjük ügyfeleinket.
Mire nyújt megoldást?
Microsoft minősítéssel rendelkező szakértői csapatunk a szolgáltatás igényelt rendelkezésre állásától függően (akár 24/7) támogatja a kollaborációs infrastruktúra elemeket (végfelhasználói és mérnöki támogatás egyaránt).
Rendszeres infrastruktúra átvilágítást és átvizsgálást biztosítunk az üzemeltetési szerződésben foglaltak szerint, amelyek alapján fejlesztési javaslatok kerülnek megfogalmazásra.
A szolgáltatás tartalma
- Üzemeltetésre történő átvétel
- Üzemeltetési feladatok
- Infrastruktúra elemek frissítési folyamatainak kialakítása, megvalósítása
- Felhasználói igénybejelentések kezelése
- 2nd, 3rd level support
- Teljesítmény-optimalizáció
- Ticketing rendszer és hotline biztosítása
- Incidenskezelés
- Helyszíni támogatás
- Fejlesztési javaslatok, projekt előkészítése
- Reporting
Kapcsolódó szolgáltatásaink
Amennyiben a fentiek felkeltették az érdeklődését, forduljon hozzánk bizalommal!
Adja meg adatait a lenti adatlapon, és kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot!