Kollaborációs platform üzemeltetése

Földi, illetve felhős szolgáltatások esetében SharePoint, OneDrive és Teams platformok üzemeltetésében és üzemeltetés támogatásában segítjük ügyfeleinket.

Mire nyújt megoldást?

Microsoft minősítéssel rendelkező szakértői csapatunk a szolgáltatás igényelt rendelkezésre állásától függően (akár 24/7) támogatja a kollaborációs infrastruktúra elemeket (végfelhasználói és mérnöki támogatás egyaránt).

Rendszeres infrastruktúra átvilágítást és átvizsgálást biztosítunk az üzemeltetési szerződésben foglaltak szerint, amelyek alapján fejlesztési javaslatok kerülnek megfogalmazásra.

A szolgáltatás tartalma 

  • Üzemeltetésre történő átvétel
  • Üzemeltetési feladatok
    • Infrastruktúra elemek frissítési folyamatainak kialakítása, megvalósítása
    • Felhasználói igénybejelentések kezelése
    • 2nd, 3rd level support
    • Teljesítmény-optimalizáció
    • Ticketing rendszer és hotline biztosítása
    • Incidenskezelés
    • Helyszíni támogatás
  • Fejlesztési javaslatok, projekt előkészítése
  • Reporting

Kapcsolódó szolgáltatásaink 

AVD

Amennyiben a fentiek felkeltették az érdeklődését, forduljon hozzánk bizalommal!

Adja meg adatait a lenti adatlapon, és kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot!

Loading
Scroll to Top