Az SAP
teljes portfóliója
egy fedél alatt
SAP Sales Cloud – értékesítési folyamatok digitalizációja a Kontron támogatásával
Kihívások
Az értékesítési csapatok mindennapi munkája során kulcsfontosságú, hogy gyorsan és könnyen hozzáférjenek az ügyféladatokhoz, még akkor is, ha nincs internetkapcsolat. A mai értékesítési környezetre jellemző kiélezett versenyben különösen fontos, hogy az Ön vállalata erős kapcsolatteremtési képességekkel rendelkezzen, és az ügyfelekkel bármilyen kommunikációs csatornán keresztül hatékonyan tudjon kommunikálni. Ennek a folyamatnak a különböző felhasználói felületeken történő kezelése időigényes és összetett feladat. Az egyes feladatok státuszának nyomon követése szinte lehetetlen, így információ veszhet el, ami elégedetlenséget okozhat az ügyfelek körében.
A csapaton belül is átláthatóságra – irányitópultokra, riportokra és jól áttekinthető teljesítményadatokra – van szükség ahhoz, hogy gyorsan tudjon reagálni a változásokra, és segíthesse vállalkozása növekedését.
Megoldás
Az SAP Sales Cloud alapfunkciói
Az SAP Sales Cloud egy olyan megoldás, amely teljes képet nyújt az ügyfelekről, és lehetővé teszi az adatok központi, holisztikus platformon történő kezelését. Az ügyfelek (B2B és B2C), a kapcsolattartók, a termékek, az árak, a kedvezmények, valamint a szerződések és az analitika mind egyetlen központi felhasználói felületen keresztül hozzáférhetőek. Mindez elérhető bármilyen mobileszközön vagy akár offline módban is.
A rendszer segít a potenciális ügyfelekből és érdeklődőkből (marketing leadek) kiindulva hatékonyan elérni az árajánlati fázisig, akár értékesítési kampányok segítségével is. A teljes értékesítési folyamat egyetlen átlátható megoldással felügyelhető, valós idejű adatkövetéssel, amely nemcsak a törzsadatokra, hanem a kapcsolódó tevékenységek kezelésére is vonatkozik: beleértve az integrált e-mail klienst (Microsoft Outlook, Gmail), valamint a találkozó- és feladatmenedzsment, kollaborációs eszközöket (pl. Microsoft Teams), melyek segítenek az értékesítési csapatnak az egymással és az ügyfelekkel való együttműködésben. Emellett a vezetőség munkáját integrált értékesítésicél-tervezés és értékesítési előrejelzés funkciók is segítik, hogy még a váratlan helyzetekre is rugalmasan reagálhassanak.
Ez a rendszer könnyen használható, bármilyen internet képes eszközön – akár offline módban is – egyszerűen elérhető, és nemcsak az értékesítési csapat, hanem az ügyfelek és a partnerek számára is hozzáférhető. Mindemellett az SAP többféle védelmet is nyújt a fizikai adatbiztonság és -integritás érdekében a Transport Layer Security (TLS) protokoll révén.
Kontron / Küldetésünk
Mi, a Kontron , az IT-partner, a csapat, az egyének vagyunk, akik a jelen és a jövő mindannyiunk előtt álló változásaira és
elvárásaira a legjobb megoldásokkal vagyunk felvértezve. Folyamatos fejlődéssel, fenntartható és környezettudatos módon, modern és megbízható válaszokkal támogatjuk Partnereinket üzleti céljaik
elérésében. Hiszünk a minőség örök értékében, töretlen szolgáltatásfejlesztési igényünket Ügyfeleink elégedettsége és az IT-szakma változatossága inspirálja. Mi, a Kontron -ben mindig a legjobbak akarunk lenni!
A Sales Cloud egy szolgáltatásként kínált szoftver (SaaS) típusú megoldás, melyet az SAP használatra kész állapotban biztosít, sőt az SAP Integration Suite nevű köztesszoftveren keresztül sztenderd integráció is elérhető a további C/4HANA komponensekhez, a backend SAP ERP és S/4HANA rendszerekhez, valamint egyéb SAP termékekhez is. Mindemellett a külső rendszerek elérését támogató integrációs API-k is elérhetők. Annak ellenére, hogy ez egy felhő alapú alkalmazás, a fejlesztők számára is biztosít platformot, amiben egyedi fejlesztések készíthetők.
Az SAP Sales Cloud standard csomagjában a rendszer szolgáltatási és jegykezelési funkciói is elérhetők. A rendszer bevezetésével vállalata képes lesz pontosan, és teljes körűen kiszolgálni az ügyfelek információigényét a megfelelő kommunikációs csatornán keresztül, magas színvonalú ügyfélszolgálatot és ügyfélélményt biztosítva a kapcsolatfelvételtől a panaszkezelésig.
Intelligent Sales Add-on
Az Intelligent Sales Add-on a Sales Assistant, Guided Selling, Relationship Intelligence és Customer 360 komponensekből áll. A mobilalkalmazásban Sales Assistant chatbot is elérhető.
A folyamatkezelő funkció, az SAP Sales Cloudban rögzített üzleti lehetőség- adatokat felhasználható információkká alakítja át. Értékesítési vezetőként vagy kapcsolattartóként szűrhet az Opportunityk között, és buborékdiagramban jelenítheti meg azokat. A diagram segít vizualizálni, hogy mely lehetőségek haladnak megfelelően a folyamatban, illetve melyek akadtak el.
A folyamatáramlási diagram valós idejű betekintést nyújt a folyamat időbeli alakulásába.
Az előrejelzés-követő összehasonlítja a tényleges adatokat a kiválasztott pénzügyi időszakra vonatkozó értékesítési célokkal. Eltérések esetén az értékesítési vezetők megkezdhetik az okok felderítését.
A trendelemzés segit vizualizálni az aktuális negyedéves trendet az elmúlt négy negyedévhez képest, valamint az aktuális negyedéves trend és az elmúlt négy év azonos negyedéves trendjeinek változásait.
Increase win rates
Sell anytime, anywhere
Connect with every customer
A Mobile Voice Assistant megoldással gépelés nélkül készíthet jegyzeteket. Az SAP megoldásai nagy hangsúlyt helyeznek a kényelmes felhasználói élményre.
A gépi tanulással azonosíthatja azokat a nyitott potenciális lehetőségeket, amelyek nagy eséllyel válhatnak ügyféllé. A Natural Language Understanding (NLU) nyelvi feldolgozásnak köszönhetően hasznos információkhoz juthat az üzleti szövegértési intelligenciával végzett szövegelemzésből származó jegyzetek alapján, például értekezletidőpont-ajánlásokhoz.
Dinamic Visit Planning Add-on
Az SAP Sales Cloud dinamikus látogatástervezési bővítménye holisztikus tervezőmegoldást kínál, amely mind az ütemezett, mind az ad-hoc tervezést támogatja. A korábban sok manuális lépésből és ellenőrzésből álló folyamatokhoz képest az SAP automatizáltabb, adatközpontúbb és intelligensebb megoldást. A kapcsolattartók és az értékesítők gyakran előre ütemezett időpontban látogatják meg az ügyfeleket. Ilyen esetekben használhatják az ütemezésalapú tervezést, melyben útvonalcsoportokat hozhatnak létre és együttesen kezelhetik a látogatási terveket.
A rendszer automatikusan megtervezi és dolgozóhoz rendeli a látogatásokat a látogatás ütemterv alapján. A rendszerben jelzéseket állíthat be melyeket a rendszer az ügyfelekre leképezett pontszámként kezelhet. Az ügyfelek pontszámai alapján a rendszer segít az ad-hoc látogatások megtervezésében azáltal, hogy rangsorolja az őket, és segít megérteni az egyes ügyfelekkel kapcsolatos tevékenységeket.
Egyéb ügyfélélmény – Megoldások az SAP-től
Az SAP Sales Cloud az SAP Customer Experience megoldások része. Az SAP emellett egyéb marketing- és értékesítési megoldásokat is kínál.
A Service Cloud megoldással többcsatornás ügyfélszolgálatot nyújthat ügyfelei számára. Az értékesítési ügyintézők egyetlen központi helyen tekinthetik át az ügyfeleket, a kapcsolódó információkkal és az interakciós előzményekkel együtt. A jegyek könnyedén nyomon követhetők és átirányíthatók a megfelelő megoldó csapatokhoz és ügyintézőkhöz, akár automatikus átirányítási szabályokkal is.
A beépített analitikai eszközökkel nyomon követheti a teljesítmény-mérőszámokat (KPI) és a szolgáltatásiszint-szerződéseket (SLA), továbbá azonosíthatja a megjelenő mintákat.
A Marketing Cloud egy összetett marketingeszköz, amely segít a marketingszakem- bereknek megérteni a potenciális és meglévő ügyfelekről gyűjtött összes hasznos adatot, valós idejű szándékaikat és érdeklődési köreiket, azonnali ügyfélélményt nyújtva az ügyfelek elégedettségének és hűségének növelése érdekében. Könnyedén és rugalmasan szegmentálhat és indíthat automatizált, dinamikus kampányokat különböző csatornákon, például e-mailben, mobilon vagy a közösségi médiában.
Miért jó választás az s&t az sap sales cloud implementációjához?
A LEGNAGYOBB HAZAI
SAP- PARTNEREK EGYIKE VAGYUNK.
MI RENDELKEZÜNK
A LEGTÖBB TAPASZTALATTAL
AZ SAP SERVICE
CLOUD IMPLEMENTÁCIÓJA TERÉN.
AZ ÜGYFÉLÉLMÉNY TERÜLETÉN
SZERZETT SZAKÉRTELMÜNK MELLETT
SAP-ÜZLETÁGUNKBAN TÖBB MINT 80 TANÁCSADÓ
ÉS FEJLESZTŐ SEGÍTI A MÁS SAP-TERMÉKEKKEL,
PÉLDÁUL AZ S/4HANA RENDSZERREL VALÓ INTEGRÁCIÓT.
AZ IMPLEMENTÁCIÓT VÉGZŐ CSAPATUNK PONTOSAN FELMÉRI AZ ÖN IGÉNYEIT, ÉS TANÁCSADÁSSAL SEGÍTI A MUNKÁT, HOGY A MEGOLDÁS BEVEZETÉSE A LEHETŐ LEGHATÉKONYABBAN TÖRTÉNJEN.
Sikertörténeteink az SAP Sales Clouddal
A vállalatról: közel húsz éve a közúti szállítmányozási telematikai megoldások vezető nemzetközi szolgáltatója.
Projekt: a projekt célja az 1. fázisban egy olyan CRM- megoldás bevezetése volt, amely képes hatékonyabbá tenni az értékesítési tevékenységet és a lehetőséggenerálást, miközben lehetővé teszi a részletes teljesítménykezelést az értékesítésben, és támogatja a gyors, szabályozott ajánlattételi folyamatot. A folyamatban lévő 2. fázisban a Field Service folyamatok automatizálása és az ügyfélszolgálat munkájának a támogatása valósul meg.
Az SAP Sales Cloud implementációja
(1. fázis):
- 80 felhasználó 11 országban
- Időtartam: 6 hónap
Sikertörténeteink az SAP Sales Clouddal
A vállalatról: Európa egyik legjelentősebb kukoricafeldolgozó vállalata. A fogyasztók nap mint nap találkoznak az itt előállított cukor- és keményítőtermékekkel, valamint alkohol- és takarmányáruval, amikor tejtermékeket, süteményeket, lekvárokat, üdítő- és alkoholos italokat vásárolnak, vagy akár papírcsomagolást vesznek a kezükbe.
Projekt: a projekt célja egy olyan felhőalapú SFA eszköz bevezetése volt, amely az árajánlattól a szerződéskötésig tartó teljes folyamatot lefedi, az SAP S/4HANA rendszerrel szoros integrációban. Zökkenőmentesen integráltuk a törzsadatokat, beleértve az ügyfél- és termékadatokat, valamint a tranzakciós adatokat is, így például lehetővé tettük az SAP S/4HANA-szerződések SAP Sales Cloud- árajánlatokból való létrehozását.
SAP Sales Cloud implementáció:
- 18 felhasználó Magyarországon
- Időtartam: 8 hónap