Webex CC és Connect
Tisztelt Partnerük,
Csatlakozzon hozzánk online május 31-én 10:00 és 11:00 Webex CC és Connect webinárunkon.
A sokak által ismert Cisco Webex nem csupán webkonferencia szolgáltatás, hanem egyre több hívásfunkciót, és újabban callcenter megoldást is kínál.
A Webex Connect felhő alapú CPaaS (Communications Platform as a Service) platform, amely lehetővé teszi az ügyfelekkel való kapcsolattartást a különféle digitális csatornákon (SMS, WhatsApp, RCS, FB Messenger, stb.) keresztül.
A Webex ContactCenter saját beruházás nélkül, tisztán felhős szolgáltatásként, előfizetéses konstrukcióban teszi lehetővé ügyfélszolgálati rendszer kialakítását a kis- és közepes vállalkozásoknak, rövid határidővel, költséghatékonyan. A telefonos ügyintézés mellett chat és e-mail csatornákon is kiszolgálja az ügyfeleket, önkiszolgáló felületet biztosít, mesterséges intelligencia és chat bot-ok is bevethetőek, valamint CRM rendszerekkel integrálható.
Az előadásban áttekintjük a szolgáltatás felépítését, valamint bemutatjuk a rendszer működését, funkcióit.
Csatlakozzon hozzánk, ha …
- IT vezető, szakértő,
- Üzleti döntéshozó, fejlesztési vezető,
- Ha ügyfélszolgálati vezető,
- Ha ügyfélszolgálatának, call centerének hatékonyságát szeretné növelni,
Regisztráció
Kérjük adja meg adatait és jelölje, mely rendezvényen / rendezvényeken szeretne részt venni! Jelentkezés után a belépéshez szükséges linket kollegáink emailben juttatják el Önhöz.